Tubliss
Tubliss este un sistem care acopera capatul spitelor la interiorul jantei, impiedicand scurgerile de presiune ce pot aparea in timpul unei curse enduro, roata suportand destule \"deformari\" in timpul ei, putand ajunge usor la 0 bari.
- Ce este inclus in KIT -ul Tubliss sau Sistemul TUbliss?
Tubliss-ul in sine, banda pentru janta, un dop in cazul in care ai o gaura in plus in janta (daca ai avut doua rim lock-uri), o tablita care ajuta la montat, un kit de stickere pentru roata si un poster detaliat, cu instructiuni pas cu pas.
- Tubliss-ul poate fi perforat?
Este din cauciuc si pneumatic, deci da, poate fi perforat. Insa carcasa rosie are o grosime de 3.5mm, iar camera are o grosime de 2.2mm, deci ambele sunt de tip heavy duty si dure, deci foarte rar ti se poate intampla sa ti se intample asa ceva la Tubliss. Iar daca se intampla, trebuie sa inlocuiesti doar camera interioara. In plus, cu cat presiunea este mai scazuta (cum e in cazul folosirii TUbliss-ului), cu atat mai mici sunt sansele sa faci pana.
Marele avantaj la TUbliss este ca poti repara pana la anvelopa cu un kit cu snur. Mai mult decat atat, in cazul unei gauri mai mari sau deteriorare mai importanta a anvelopei, aspectul de blocare completa a circumferintei va permite sa-l folositi si pe pana la viteza mica.
- Care sunt principalele avantaje ale folosirii Sistemului TUbliss?
TRACTIUNE INCREDIBILA: Tractiune sporita instantaneu! TUbliss iti permite sa rulezi in siguranta cu presiune mult mai scazuta in cauciuc, adica suprafata de contact va fi una mai mare si implicit o tractiune sporita. Cu cat este mai tare carcasa cauciucului, cu atat mai mult poti rula cu o presiune si mai scazuta – ceea ce creeaza un nou nivel de tractiune si performanta.
PROTECTIE SPORITA PENTRU JANTA: Primesti in plus 100psi de protectie impotriva deteriorarii jantei si ajuta la stabilizarea anvelopei mai aproape de janta, permitand carcasei sa absoarba mai mult din impact, inainte ca acesta sa ajunga la janta.
TUbliss iti ofera o senzatie mai lina cand te dai, deoarece absoarbe obstacolele mici inainte de a ajunge la suspensii, micsorand astfel deflexia (efectul “Ping-Pong”).
GREUTATE REDUSA: Cu TUbliss scazi pana la 500 gr sau mai mult din greutatea rotii spate decat daca ai folosi o camera heavy duty sau ultra heavy duty care sunt si mai predispuse la intepare fata de tubliss.
Este o diferenta pe care o vei simti in timpul accelerarii, franarii si a manevrarii imbunatatite. Expertii spun ca a salva 500 gr de greutate rotativa din roti echivaleaza cu salvarea a 2-4 kilograme de greutate de pe intreaga motocicleta.
ECONOMIC PE TERMEN LUNG: Un TUbliss ingrijit corespunzator poate depasi “speranta de viata” a motocicletei. TUbliss rezista timp indelungat (poate prea indelungat), in cazul in care nu sufera vreun accident; este de 10 ori mai rezistent decat o camera obisnuita, iar in multe cazuri, chiar mai rezistent decat motocicleta. Este mai ieftin decat folosirea camerelor cu aer pe termen lung, iar daca se intampla cumva sa ti se deterioreze, TUbliss-ul poate fi reconstruit, toate componentele fiind disponibile separat, pentru o reparare usoara.
- Ce dimensiuni sunt disponibile?
De retinut ca dimensiunea este determinata de roata, NU de anvelopa.
Tubliss pe 18” pentru roti pe 18” x (1.85”-2.15”)
Tubliss pe 19” pentru roti pe 19” x (1.85”-2.15”)
Tubliss pe 21” pentru roti pe 21” x 1.60
How LONG can TUBLISS LAST?
MENTENANTA:
- Verificati presiunea inainte de fiecare iesire – camera va pierde presiune prin permeatie naturala (cand moleculele de aer se infiltreaza si trec prin membrana) de aproximativ ½ - 1 psi pe zi, fapt datorat volumului scazut/naturii presiunii crescute a designului lor.
- Inspectati banda de etansare de pe carcasa rosie inainte de fiecare instalare;
- Inlocuiti camera interioara odata la 100 ore sau 12 luni — oricare dintre aceste situatii survine mai intai;
- Dezumflati camera cand reglati spitele;